Project
Nieuw: Magazine on the Screen
Corona noopt een aantal organisaties opnieuw na te denken over hun conferentie. Wij helpen ze met een nieuw product van Magazine on the Spot: Magazine on the Screen.
Op donderdagavond was er het eerste contact via whatsapp, op vrijdag een opzet én een akkoord en op maandagochtend lag de krantenbijlage over de lockdown op het bureau van de communicatieadviseur van de gemeente Leiden.
In een weekeinde maakte een Unit-2 team van journalisten, fotografen en vormgevers onder leiding van Marijn Kramp vier krantenpagina’s in de gemeentelijke huisstijl. Een bijlage waarin een dwarsdoorsnede van de Leidse bevolking vertelt hoe ze omgaan met de lockdown. Persoonlijke verhalen met daarnaast informatie over de maatregelen, de hulplijnen en loketten. Huis aan huis verspreid.
Volgende project
Redactiehulp voor VRHM
Vorige project
Swipe-zines Den Haag Werkt en Provincie Zuid-Holland
Project
Corona noopt een aantal organisaties opnieuw na te denken over hun conferentie. Wij helpen ze met een nieuw product van Magazine on the Spot: Magazine on the Screen.
Project
Logius, de gemeente Leiden, Vereniging Spoedhulp Jeugd, Kunstbalie, de ANWB, Nuffic, de Universiteit Leiden: allemaal kiezen ze voor razendsnelle digitale verslaglegging van hun congres of symposium, in tekst, beeld en film. Waarom? “Het is snel, eigentijds en nog inhoudelijk ook.”
Project
De opdracht: bedenk een wervingscampagne voor de aanbestedingen voor de nieuw te ontwikkelen sportboulevard in Leiden. Dat werd een succes!
Project
Zes keer per jaar een personeelsmagazine, zes keer een interne digitale nieuwsbrief en vier keer een externe nieuwsbrief: dat maakt een redactieteam van UNIT-2 komend jaar in opdracht van Brandweer Hollands Midden/ Veiligheidsregio Hollands Midden (VRHM).