Een creatief team op maat voor elke opdracht

Aangenaam!

In Unit-2 werken 44 zelfstandige creatieve professionals apart of samen. Of allebei tegelijk. Working Apart Together noemen we dat. Van het bedenken van een crossmediale marketingcampagne tot het bouwen van een website of de productie van een magazine: voor elke opdracht formeert Unit-2 een creatief team op maat. Zonder overhead, zonder dure accountmanagers, maar met maximale betrokkenheid en heel veel werkplezier.

Dit doen wij

Crossmediale marketing, social media, conceptontwikkeling, creatieve sessies, (redactie)trainingen, communicatieadvies, websites, grafische vormgeving, fotografie, bedrijfsbladen, animaties, infographics, filmpjes, teksten en nog veel meer. Meer weten?

Unit-2 Know

Lezen hoe het gist en bruist op de leukste werkplek van Leiden?
Unit-2, aangenaam! Aanmelden kan hier.

Unit-2: casus in WRR-rapport

Project

Unit-2: casus in WRR-rapport

‘Voor de zekerheid’: zo heet de meest recente verkenning van de Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid (WRR). Het rapport gaat over de toekomst van werk. Met daarin ruim aandacht voor Unit-2 als arbeidsorganisatie van de toekomst.

Bekijk project

Magazine on the Spot faciliteert het toeval

Project

Magazine on the Spot faciliteert het toeval

Zo’n vijftig keer per jaar rukken mediateams van Magazine on the Spot uit naar congressen en events in heel Nederland. Doel: verrassende verbindingen, slimme ideeën en nieuwe inzichten genereren. Dat gebeurt met deelnemers in werkvormen op het snijvlak van theater en communicatie. De resultaten worden (razendsnel) vastgelegd, in fancy (digitale) magazines.

Bekijk project

Karlijn vlogt: Zomaar  een werkdag in Unit-2

Blog

Karlijn vlogt: Zomaar een werkdag in Unit-2

Hoe gaat het eraan toe in een groot fysieke netwerk van zelfstandigen in de communicatie? Wie werken er? Wat zijn de rituelen? Wie doet er wat? Hoe krijgen de verschillende samenwerkingen vorm? En natuurlijk: wat zijn de voordelen (en nadelen) van dat samen ‘hokken’? Karlijn Broekhuizen, werkzaam in Unit-2, maakte er samen met Luc en Nils Busschots van Cinemaffia deze vlog van.   

Lees verder

Jan Stap

Over ons

Jan Stap

Ik film nu tien jaar en iedere keer word ik weer bevestigd in mijn overtuiging dat films erg effectief zijn om doelen te bereiken. Een film doet namelijk iets anders met je dan het lezen van een rapport of het aanhoren van een verhaal. Eigenlijk draait het maken van films vooral om één vaardigheid: goed luisteren. Om antwoord te krijgen op vragen als: Waar gaat het om? Wat wil men bereiken? Wie moeten daarvoor aangesproken worden? Welke obstakels zijn er te verwachten? Die antwoorden verwerken in een mooie film, dan gebeurt er wat. Met mij en met de kijker.

Meer informatie