Buitengewoon binnensporten

De opdracht: bedenk een wervingscampagne voor de aanbestedingen voor de nieuw te ontwikkelen sportboulevard in Leiden. Dat werd een succes!

4. Buitengewoon binnensporten 2 2021-01-26 om 17.20.28

Sportboulevard

Met de bouw van twee nieuwe indoorsportcomplexen wordt de Churchilllaan een echte sportboulevard. Met op de kop van de laan, tussen de Vliet en de Voorschoterweg, een ijshal met combibad in een omgeving waar het heerlijk buitensporten is. En even verderop aan de Churchilllaan komt tussen de nieuwbouw van sportschool Leonardo College (klaar in 2021), en de voetbalvelden, het Indoor Sportcentrum met een breedtesporthal en een topsporthal, een sportmedisch centrum, een VIP-ruimte en andere bezoekersfaciliteiten.

Aan Barbara van Druten en Niki Kouraris de vraag om een campagne voor de aanbesteding van de complexen te ontwikkelen. Barbara: “We hebben binnen een paar weken tijd een campagnehuisstijl neergezet met een campagnebeeld, een slogan bedacht die de aanbesteding direct in het positieve trok (‘buitengewoon binnensporten’), betrokkenheid van topsporters zoals Kjeld Nuis gegenereerd, filmpjes gemaakt, een website gelanceerd en interviews ‘geregeld’ in tijdschriften en kranten. En met succes!”

buitengewoonbinnensporten.nl

 

 

 

 

 

 

Meer projecten

Face Factory

Project

Face Factory

In de Face Factory van Unit-2 word je op bijzondere wijze binnenstebuiten gekeerd. Productiemedewerkers van deze ‘fabriek’ ontfutselen jou spelenderwijs allerlei persoonskenmerken en assembleren deze informatie tot een crossmediaal visitekaartje. Unit-2 heeft al een Face Factory georganiseerd voor Festival de Verleiding (2x), Stadslab Leiden, Portaal en op het High Growth Forum in opdracht van Syntens en de Kamer van Koophandel.

Bekijk project

Magazine on the Spot faciliteert het toeval

Project

Magazine on the Spot faciliteert het toeval

Zo’n vijftig keer per jaar rukken mediateams van Magazine on the Spot uit naar congressen en events in heel Nederland. Doel: verrassende verbindingen, slimme ideeën en nieuwe inzichten genereren. Dat gebeurt met deelnemers in werkvormen op het snijvlak van theater en communicatie. De resultaten worden (razendsnel) vastgelegd, in fancy (digitale) magazines.

Bekijk project

Nieuw: Magazine on the Screen

Project

Nieuw: Magazine on the Screen

Corona noopt een aantal organisaties opnieuw na te denken over hun conferentie. Wij helpen ze met een nieuw product van Magazine on the Spot: Magazine on the Screen.

Bekijk project

Redactiehulp voor VRHM

Project

Redactiehulp voor VRHM

Zes keer per jaar een personeelsmagazine, zes keer een interne digitale nieuwsbrief en vier keer een externe nieuwsbrief: dat maakt een redactieteam van UNIT-2 komend jaar in opdracht van Brandweer Hollands Midden/ Veiligheidsregio Hollands Midden (VRHM).

Bekijk project